hit counter script



Bloggnyheter: Bjootiforum!


"Jag vet inte om det finns ett intresse av ett smink- och skönhetsforum på detta sätt i Sverige, men vi gör väl ett försök, tycker jag allt. Just nu är forumet tomt och öde, men jag hoppas verkligen att ni blir medlemmar och snackar om smink med mig där också! Bloggen kommer självfallet att finnas kvar på exakt samma vis som tidigare, forumet är bara ett ställe för oss att lära känna varandra bättre. Ett ställe för oss sminktokiga att finna likasinnade!" Katarina
Äntligen ett Svenskt sminkforum! Brukar surfa runt på Amerikanska blandforum med sminksektion, men hey - inget slår sajter där man verkligen förstår 100% av vad som skrivs. Det går alltså ut på att man ska kunna fråga om smink och skönhet, och förhoppningsvis få svar från någon kunnig sminkfantast där ute eller bara diskutera smink och skönhet i oändlighet. Det låter urtrevligt. Lycka till Bjootibloggen, kommer gå finnemang! Ni hittar mig under alias KissAndTell. Så registrera er och go crazy!
Blogg: Bjooti.net & Forum: http://www.bjooti.net/forum/
Now i'm in desperate need of some.. bjootisleep!

2 Responses to “Bloggnyheter: Bjootiforum!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åååh...det verkar skitbra! Hmm...tyvärr kunde jag inte registrera mig, men det löser sig nog.

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, vilket bra iniativ. Fast oftast tycker jag att denna sortens forum lätt spårar ur(läs Veckorevynsforum, där oseriösa inlägg, dåliga rubriker och spam är vanligt). Men detta kanske blir ett undantag. Och tanken är ju väldigt god.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se