hit counter script



Who are you?


Vem är du? Vi har alla olika stilar, även om svenskarna är kända för att vara rätt Go with the flow. Vissa gillar det enkelt, vissa gillar det lager på lager - och vissa avslappnat! Så vem är du? Jag är nog en Simple Sarah.

Etiketter:

7 Responses to “Who are you?”

  1. Blogger Maria - FashionFame 

    jag är nog också en simpel sarah faktiskt =)

  2. Blogger Ditte 

    Jag tror jag är en Relaxed Rose.

  3. Anonymous Anonym 

    Utan tvekan är jag en Simple Sarah också :-)

  4. Anonymous Anonym 

    Jag är också en simple sarah!

  5. Blogger Lisa 

    Ja jag är nog också Silmpe Sara. Fast tänk om man kunde få lite av varje, den perfekta bandningen? :)

  6. Anonymous Anonym 

    Jag är mig själv ;)

  7. Anonymous Anonym 

    Jag är en simpel sara för jag har bl.a väldigt svårt att få till det med lager på lager

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se