hit counter script



Månads listan: Mars


Mars månad.. Snart är våren här. Om en ynka månad är jag myndig. 18 år gammal. Kan inte riktigt fatta det. Hur som helst längtar jag, och säkert många andra - till våren. Mars blir nog en bra månad.
Mars topp 5
Klockade klänningar med mycket tyll och vidd är något jag är enormt svag för. På bilden ser ni en Stella klänning, men vi får inte glömma Betsey. Jag kände att det var dags att nämna något annat namn än Betsey Johnson. Det finns ju faktiskt andra duktiga designers som gör minst lika fina klänningar i min smak. Det ska vara väldigt marängaktiga och korta, då är de som bäst.

Ny väska är nått jag desperat behöver. Helst av allt skulle det vara en Edith, men verkligheten är och naffsar mig i baken. Det blir nog ingen Edith för mig. Får leta en värdig budget kandidat. Det finns ju faktiskt fina väskor som inte kostar skjortan, får jag trösta mig själv med. Min favoritväska kostade 25kr second hand. Vi var en match made in heaven. Självklart var den tvungen att gå sönder.

Silverlack tycker jag är snyggt och riktigt coolt. Det piffar upp och är intressant för ögat att titta på. Nagellack kan göra mycket, mer än vissa tror. Själv har jag nog högst varit utan nagellack kanske 3 dagar på ett halvår. Jag gillar nagellack helt enkelt.

Knasiga skor är ruskigt ballt. Inte för att det finns så snygga budget varianter ute ännu, men det kommer nog inom sinom tid. Jag har som de flesta fått upp ögonen för konklackarna - som jag personligen tycker är hur fina som helst. Medans andra får kväljningar av blotta tanken. Alla är vi olika och det ska vi fortsätta vara.
Kaffedrinkar non alcoholic då! En onaturligt stor vaniljlatté på Waynes t.ex Att gå ut och fika är en av mina stora passioner här i livet. Det borde faktiskt nästan vara obligatoriskt för alla människor att ha minst en fikadag i veckan. Att träffa en vän och sitta och prata strunt i timmar. Det har vi gjort oss förtjänta av säger jag!


Etiketter:

3 Responses to “Månads listan: Mars”

  1. Blogger Lisa 

    Klänningen är så sjukt snygg!

  2. Blogger Madelen 

    Verkligen supervacker!

  3. Blogger Stila 

    Bra lista! Jag säger ja tack till alltihop nu när solen tittar fram! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se