hit counter script



The future..


Framtiden på våra fötter. Nu i vår, dessutom. De ska glittra av stora stenar, de ska vara skyhöga och antingen färglada eller genomskinligt färglösa. Jag gillar det konstiga mina ögon skådar. Himla ballt!

De stora modehusen har provat skapa de mesta redan inom klackväg. Kreativiteten flödar och ju knasigare desto bättre. Med andra ord är du helrätt i vår med ett par sönderfestade klackar som är helt asymetriska - helst ska det vara borta en del av klacken. Ja, skomisshandeln kan börja. Konstigast vinner. Jag vill ha de svarta konerna från Marc Jacobs. Frågan är bara hur stadigt man står på jorden i dessa farligt höga saker? Hm.. En grej jag känner mig lite allergisk mot är skor som verkligen ser ut som strippskor. Gränsen mellan häftigt och tacky är hårfin känns det som när det kommer till den här trenden. Det finns en gräns för mig, mellan coola skor och stripparskor. Genomskinliga klackar kan vara häftigt, men det blir nog lite svårt för mig - som faktiskt är lite allergisk att använda det. Färgade, coola, höga och annorlunda klackar ska nog gå lite bättre.

2 Responses to “The future..”

  1. Anonymous Anonym 

    Är lite schizofren inför den här trenden. Tycker det är lite galet, och fulsnyggt. Men jag tror inte jag skulle lägga massa pengar på ett par utflippade skor, iaf inte i verkligheten. Men sedan kan man ju drömma om dem :p

  2. Anonymous Anonym 

    Coola!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se