hit counter script



Rock n Roll


ett par stuprörsjeans, rockigt linne eller tshirt och en slapp cardigan till. Voilá - Rockigt. Man kan också blanda matta material med glansiga, lack, läder, och silvernaglar. Och varför inte ett rosa läppstift á DvF?
Det är säkerligen inte bara jag som blivigt upp över öronen förälskad i YSL Muse. Den har precis det jag söker vill ha i en väska! Den är stor, svart, annorlunda och man kan ha den till allt. Grr.. Budskapströjorna kommer tillbaka igen, kanske borde satsa på en med svenskt budskap? Nått i stil med Renkött byggde denna vackra kropp? Haha. Tshirten jag använde mig av i kollaget kommer från Juicy. Förresten blev jag himla sugen på den där grå Miu Miu koftan. Är det nått jag är svag för så är det koftor. Favoriten kommer från Zara.

Etiketter:

3 Responses to “Rock n Roll”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad heter det där typsnittet?! Det är ju så fint!
    Kram!

  2. Anonymous Anonym 

    Skitsnyggt :)

  3. Anonymous Anonym 

    Vilken cool topp!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se