hit counter script



Analys: Kiss&Tell Madelen!


Jag har gjort analyser på bla, Cory Kennedy, Olsen systrarna och Devil wears prada.. Det kan ju inte bli mer rättvist än att jag lägger mig själv under luppen. Med ett lagomt fetsmajl gör jag en "Ebba" och sätter mig själv på "omslaget" haha.. Är ju trots allt chefredaktör på min blogg, plus.. art director, plus.. ja allt!

3 Responses to “Analys: Kiss&Tell Madelen!”

  1. Anonymous Anonym 

    Du har fin stil, och jag gillar idén med analyser. Fortsätt så.

  2. Anonymous Anonym 

    snyggt!..jag tycker faktist du är ganska lik ebba på utseendet, har tänk på det sen jag började läsa dig blogg för några månader sen!

  3. Anonymous Anonym 

    RE Vanja: I will!

    RE Lenie: Haha, undra va mina polare säger när dom läser det där (Jag och Ebba) vi brukar ha livliga diskussioner kring henne, nu lär det bli värre.. haha!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se