hit counter script



Djävulen bär prada: Andy Sachs


Andy Sachs (Anne Hathaway) är väl kanske inte den mest fashionabla människan som satt sin fot på Runways högkvarter. Jobb fick hon ju, och gud vilken skönhet hon blev med alla godbitar på. Telefonen i högsta hugg, starbucks muggar och handväskor. Längtar ursinnigt tills jag ska se filmen.

6 Responses to “Djävulen bär prada: Andy Sachs”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag ska klart också se filmen. En riktig "tjej-film".Men jag har dock inte läst boken.
    Det är många som sagt att den är bra.

  2. Anonymous Anonym 

    Vad snyggt =)

  3. Anonymous Anonym 

    Snyggt!

  4. Anonymous Anonym 

    rRiktigt härligt collage! Älskar väskan och skorna!

  5. Anonymous Anonym 

    Får jag låna detta kollaget och visa på min blogg, tyckte det var otroligt snyggt, skriver självklart det är ditt.

    Och för övrigt..

    Tävling på gång! Alla som ser detta, ställ gärna upp!

    http://happypill.blogg.se/211006162300_gr_en_date_star_precis_som_dig.html#comment

  6. Anonymous Anonym 

    RE Moa: om du skriver att det är mitt så är det OK :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se