hit counter script



Kiss&Tell analyserar: Cory Kennedy


16 åriga Cory Kennedy jobbar som praktikant hos Cobrastyle, där hon blivigt något av en musa för killen som driver sidan. Hon blandar billigt med dyrt då hon sitter på en rejäl summa pengar. Ingen med efternamnet Kennedy är fattig. Hon röker på praktiskt taget varenda bild hon finns med på och festar vilt. Hon sägs vara vår tids Edie Segdwick. Corys stil går under genren "Heroin Chic" dvs dirty beautiful. Hon har kastat borsten och kör skitiga stilen fullt ut, lite coolt säger vissa, jag velar dock fortfarande. Star on the rise or fall?

7 Responses to “Kiss&Tell analyserar: Cory Kennedy”

  1. Anonymous Anonym 

    "Kiss&Tell analyserar: Cory Kennedy" vilken rolig tanke. jag har en förkärlek för "Heroin Chic" stilen och cory går därför hem hos mig :) ... tänkte, vet du hur cory är släkt med the kennedy family?

  2. Anonymous Anonym 

    Haha, tack! Visst är det snyggt med heroin chic stil, men jag oroar mig lite för vägen hon valt att gå. Jag vet inte om hon faktiskt ÄR släkt med just "the kennedys" men, hennes välfyllda plånis tyder på en viss relation till de kända kennedy släktet.

  3. Anonymous Anonym 

    JA, visst är det lite oroande. en 16 åring, som på var enda bild har en cigg/öl/vin eller något annat mindre barnvänligt i handen. tyvärr. men fan, visst är hon snygg.

  4. Anonymous Anonym 

    Tjusigt!

  5. Anonymous Anonym 

    Jag faller lätt för hennes stil! Såå snyggt, dock svårt att ta efter själv. En vanlig Svensson kan inte få till det riktigt!
    Hey

  6. Anonymous Anonym 

    Klänningen är såå fin!

  7. Anonymous Anonym 

    Sara: Hon är rätt egen, det gör henne cool!

    Lisa: Den är verkligen toppen! Har en look-a-like från H&M wich i love

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se