hit counter script



My Bag


Fick många melj angående min skinnväska jag jämförde med Reeses. Ni ville se lite bättre bilder på den, hur stor den är och se en close-up på detaljerna. Here it goes. Det är patchwork på den (lappteknik) och angånde strlk kan vi säga så att mina kompisar brukar säga att det är väskan som är ute och går med mig, inte jag som är ute och går med väskan - It's big! Hittade dessutom en till bild på en väska som liknar min, förrutom den på Reeses väska. Ett kap!

8 Responses to “My Bag”

  1. Anonymous Anonym 

    asså den är ju helt perfekt!

  2. Anonymous Anonym 

    den är superfin !

  3. Anonymous Anonym 

    Ursnygg, vilket fynd!

  4. Anonymous Anonym 

    kanonsnygg =)

  5. Anonymous Anonym 

    Arh, varför hittar jag aldrig liknande väskor?!?!

  6. Anonymous Anonym 

    visa en bild när väskan är ute och går med dig :)

  7. Anonymous Anonym 

    vart köppte du väskan?

  8. Anonymous Anonym 

    heej :) vad har du fått "ramen" ifrån, runt bilden med gulddetaljen? om du fattar. photoshop?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se