hit counter script



Lyxig läderfilofax


Tänkte bara ta en snabbrunda till guldgruvan med lillasyster N. Hon hittade lite av varje och jag hittade ingenting, tills.. Jag snubblade (bokstavligen) över en läderfilofax med patchwork i olika ljusa och mörka lädernyanser, äkta skinn 10kr. Här sitter jag och letar en snygg mulberry filofax, eller kanske en Louis vuitton att lägga kommande julklappspengar på. Sen snubblar jag över en dösnygg för 10kr secondhand. Life can be good. Fast, det lär nog bli en kvalitetsfilofax (Mulberry troligtvis) men nu får det vänta ett slag. Sicken turskit jag är då. Nu ska jag packa klart. Ciao, hörs efter helgen!

5 Responses to “Lyxig läderfilofax”

  1. Anonymous Anonym 

    Woho! Vilken tur! Skönt när man sparar in pengar ;)

  2. Anonymous Anonym 

    Eeh! God! Jag är avundsjuk!

  3. Anonymous Anonym 

    men vilken tur att du inte hann köpa en mullbetty då! eller tur och tur, men du sprade iallafall många hundralappar där ;)

  4. Anonymous Anonym 

    RE Debbie: Det är verkligen najs :) Snåljåp som man är

    RE Frida & Fabulous: I like it!

    RE Lenie: Nu kan jag skjuta upp den affären tills plånkan är lite tjockare! Du har så rätt så!

  5. Anonymous Anonym 

    Åh, ibland har man verkligen flyt :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se