hit counter script



Me-Time!


Imorgon blir det att ta en sväng om till vår lokala och helt underbara (ensam om att tycka det?) SecondHand butik. Har trots allt hittat min korta älskade skinnjacka där, min nya väska, min filofax, en stickad väst.. och myckte mycket mer. Sen ska promenera en stadig bit, känns som om jag behöver rensa huvudet litegrann. Tomten är inte långt borta nu, kanske är därför? Hur som helst så behövs det lite "me-time"

1 Responses to “Me-Time!”

  1. Anonymous Anonym 

    hej,
    jag har skickat ett mail till pixiebacteria@hotmail.com
    men jag har inte fått nåt svar än!

    kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se