hit counter script



Nyfiken!


Jag brukar som sagt alltid ha ett litet humm om vad julklapparna brukar innehålla. Den här julen är jag mer nyfiken än någonsin. Jag har ingen som helst aning om en enda klapp? Vad händer, tappar jag mina klapp-skills? Här ska det kluras, jag blir sjuk av nyfikenhet. Jepp, så var man 6år igen på ett kick. Här ska det skakas klappar! Julkänslorna börjar komma nu, julbord på lördag.

1 Responses to “Nyfiken!”

  1. Anonymous Anonym 

    jag brukar också vara bäst på att lista ut vad jag ska få, men iår har jag ingen som helst aning! eller joo, en ipod nano..men det vet jag bara för att jag råkade hitta kvittot, haha! ha en bra helg :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se