hit counter script



Fjanterier!


Japp det är just vad det är! Det är en het pågående diskussion angående Canada Goose jackan som tydligen är så "smaklös, ful, äcklig, vidrig.. and it goes on and on and on" Får jag bara nämna att parkasen, ska vara varm. För att parkasen ska vara varm, behöver den stoppning - dun oftast. När man stoppar parkasen, blir den tjockare, alltså.. jackan blir varm och tjock av dunet. Ibland får man faktiskt undra hur man väljer att frysa sönder muffen (ursäkta!) i en midjekort jacka, bara för att nån snilleblixt kommit på att hon/han ser tjock(?) ut i en parkas? åter då till hur "tjockheten" kommer till dvs, stoppningen - Inte du, utan STOPPNINGEN!! Nu kommer påhoppen "Men åh, den är så gräsligt ful" Bla bla bla.. Jag kommer vilja ha barn i framtiden, alltså kommer min parkas från Everest vara en hit i vinter. Norrland och Stockholm inte samma sak, och visst kan man väl skippa -30 jackan när det är plusgradet, men när det är kallt borde ni klä er - om ni inte är ett fan av urinvägsinfektioner!

5 Responses to “Fjanterier!”

  1. Anonymous Anonym 

    Bra och framför allt sant skrivet!

  2. Anonymous Anonym 

    Jag håller med!

  3. Anonymous Anonym 

    jag håller med dig, och detdär med att man ser tjock ut - alla fattar att det är för att man har jackan!..jag tror knappast nån fäller en kommentar till nån i goose "åh titta va fet hon är"

  4. Anonymous Anonym 

    håller med dig!!

  5. Anonymous Anonym 

    pluus att benen ser ju smalare ut om man har stor jacka ^^

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se