hit counter script



Nattbloggen


Jag är en nattuggla som är som aktivast och jobbar bäst på natten. Sitter ibland och knåpar ihop kollage så jag under nästkommande dag bara kan lata mig och ladda upp dem jag gjort dagen före. Det är ju det ljuva livet det. Nu tänkte jag bara kallprata (kallskriva?) litegrann såhär mitt i natten. Efter Sms:et angåenge kjolen har jag varit som i extas, den är så fin så fin och snart är den här. Tack än en gång V, du är toppen!

Förresten måste jag fota den lila sammetsportmonän (min nya sminkväska) när jag kommer hem, gosh så hima snygg den är. Perfekt storlek dessutom, rymmer allt jag behöver! Lucky me att jag har sovmorgon imorgon säger jag bara. Annars hade jag varit mer än trötter.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se