hit counter script



Hjälp mig hitta kjolen!


Olyckligt som få. R's syster hittade inte kjolen, inte på ett enda H&M i hela Stockholm fanns den kvar. Precis min tur! Någon som sett den i Sthlm? Det här var verkligen botten!

Ni har väl inte glömt att ni kan mejla mig? Om ni mot all förmodan sett den här kjolen får ni gärna skicka mig ett litet mejl.. mejla till: pixiebacteria@hotmail.com Svarar självklart på andra frågor också! Bilder lånade från Rar

3 Responses to “Hjälp mig hitta kjolen!”

  1. Anonymous Anonym 

    Det fanns jättemånga kvar igår på det nya H&M på Drottningatan.

  2. Anonymous Anonym 

    Åh tackar :) Ska höra om hon kikat där :)

  3. Anonymous Anonym 

    Hej hej ! : ) Är det ok om jag snor din gamla bakrund? Den som jag har nu, dvs. Om inte kan du mejla mig direkt på rosette-bloggen@hotmail.com och berätta att det inte är ok.
    Tack på förhand ; )

    // Sofia

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se