hit counter script



Jag är grön av avund..


Jag fick inte ens en chans att få armbågas, jag fick inte ens en chans att skrika "BO-YAAA" när dörrarna öppnades (läste att folk skrek, haha) och jag fick inte ens en chans att ens gå miste om ett plagg. För jag råkar bo i en stad där de bestämt inte ska sälja Victor&Rolf ♥ H&M. Den där superpluffsiga kjolen, var ju så jag. Det är nu jag bara känner att jag blir supersur över att vi i Norrland inte får samma möjligheter (oftast inom det meste) i detta fallet gäller det modet. Jag vet, yada yada yada.. Gnällis. Tycker ändå litegranna synd om mig, och mina medmänniskor här i Skellefteå.

14 Responses to “Jag är grön av avund..”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh, stackare.. Skulle verkligen inte vilja bo i en så "öde-lagd" stad som dig (jag menar med affärer, den här situationen och sortiment). Gah! Förstår inte hur ni klarar av livet där uppe utan de bästa affärerna med saftiga produkter. Som tur är kan du väl beställa online, men då har du ju inte tillgång till allt såklart. Hoppas du har turen att få en överraskningsresa till Stockholm (eller annan storstad) nästa gång H&M samarbetar med några. Kram! Lyckospark till dig att du får tag på kjolen på nätet.

  2. Anonymous Anonym 

    P.S. Din blogg är på topplistan i min hjärna och i mitt hjärta!

  3. Anonymous Anonym 

    Det är ju som jag tidigare gnällt om (fööör mycket) synd om oss Norrlänningar. Synd att storastäderna och de stora företagen glömt bort oss.. Vi är faktiskt värda en liten tanke. SE MIG!

    Man tackar och bockar, det är sånna kommentarer som raderar alla tankar på att sluta blogga (och ja dom ploppar upp ibland tråkigt nog)

  4. Anonymous Anonym 

    Är det sant?!? Så himla trist. Men Stella-kollektionen såldes väl i Skellefte? Stackars dig...

  5. Anonymous Anonym 

    Jag bor i Sthlm, men jag var på ett läkarbesök jag inte kunde missa när V&R kollektionen släpptes igår, så jag missade den också ;(

  6. Anonymous Anonym 

    äsch strunt samma! det där kläderna är roliga den här månaden. Alla kommer sprinag omkring i sina viktor&rolf kläder och påsar. serisöst så trro jag ingen använder sina stella mccartney och lagerfeldt kläder anymore :) köp nått annat unikt istället :) tjing

  7. Anonymous Anonym 

    Var inte heller där, men hade velat..

  8. Anonymous Anonym 

    haha, ja det är inte lätt för oss norrlänningar! Men jag kan ju trösta dig med att det var inte det lättaste att få tag i ett plagg.. jag hann knappt se susen av ett enda plagg, människorna betedde sig som galna djur! men men det var ju iofs en upplevelse i sig. Du får försöka få tag i ett plagg på hemsidan om inte servern kraschar vill säga! Kram :)

  9. Anonymous Anonym 

    Jag håller med Josefin. Var glad att du inte kommer att se ut som alla andra, satsa på nått unikt istället!

  10. Anonymous Anonym 

    jag hade velat dra dit, men jag orkade inte misa skola för att kanske få en tröja. men den 13:e kommer ju allt på nätet?

  11. Anonymous Anonym 

    Vad duktig du är, din sida är jätte fin ! kram

  12. Anonymous Anonym 

    hur ändrar man så att man får en personlig bakgrund på sin blogg?

  13. Anonymous Anonym 

    RE Kerstin: It's true :( Jo det gjorde den, men det var hemskt lite ur edn. Utvalda delar you know!

    RE Linnea: Stackars oss med andra ord.. :(

    RE Josefin: Jag ville verkligen ha den hallonröda kjolen alltså, så är det bara. A girl in love is a girl in love..

    RE Malin: Me too..

    RE Petronella: Som jag sa.. Kjolen med capital K!

    RE Lenie: Nej det ska man ju inte göra.. Jo men sajten lär inte fungera för det kommer hänga massvis med peeps på den och beställningarna kommer att fullständigt RASA in! - synd!

    RE Sofia: Åh, vad gullig du är!

    RE Sofie: I din template ändrar du.. Tags och sådant har jag fått hjälp med av en killkompis så jag är nog inte till så stor hjälp när det kommer till kodning :( Sorry!

  14. Anonymous Anonym 

    Jag orkade inte ens armbågas! Hade inte tid heller, viktig föreläsning då. Fast den där kjolen går man ju och drömmer om.. buuhu.. men jag är van att komma sist när de gäller riktiga fynd! :P

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se