hit counter script



The A and D list


Min personliga åsikt då! Paris hamnar på min D-list efter allt Travis Barker hångel. Jag älskade Shanna i serien Meet the Barkers och därför är jag helt klart på team moaklers sida. Det är inte D-listat att äga en chihuahua eller en mindre hund, men det är D-listat att köpa en hund i syfte att använda ett djur (en levande varelse som tänker) i accessoarsyfte. Vill bara spöa sånna människor. Sen hamnar att bling och kraffs på min D-lista också, men som sagt, den är ju bara min! Din åsikt kan ju vara en helt annan. Btw, Älska din hund!

1 Responses to “The A and D list”

  1. Anonymous Anonym 

    jag älskar tjejen (m-k olsen?)på a-list's tröja, vet du vart man kan hitta en liknande, :) kram,

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se