hit counter script



Måndagslycka!


Tjihu! Springer in på H&M och mitt öga fastnar på den lila sammets portmonän jag sett i VR och sökt en halv evighet. Självklart fick den följa med hem. Har redan stoppat sminket i den, åh vad fin! Sen kommer jag hem och börjar laga min "Ganska vegetariska middag" som min mamma skulle ha kallat det. Olivoljsstekt kyckling med paprika, tomat, cashewnötter och ris. Mums! Sen när jag sitter och avnjuter en splendid middag så får jag ett sms av R's syster V som lyder: Hej! Kjol påväg, kram V! Åh herregud, aldrig har jag väl haft en bättre måndag. GREAT!

6 Responses to “Måndagslycka!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh på vilken H&M hittade du den?

  2. Anonymous Anonym 

    Ooh, låter som en underbar måndag! Själv känner jag mig bara trött, och blir hlvt deppig när jag tänker på att det inte finns ett H&M i närheten, med andra ord kommer jag aaldrig få tag på den där underbara kjolen!

  3. Anonymous Anonym 

    RE Estelle: Hon (min pojkväns syster) hittade den på Drottninggatan :)

    RE Lisa: Åh stackars, jag irrade runt på vårt H&M i skellefteå och praktiskt taget hotade (kanske inte) personalen att ta hem kjolen. De beklagade sig lika mycket som mig, stackars norrland :(

  4. Anonymous Anonym 

    Vad kul =)

  5. Anonymous Anonym 

    gud va kul, själv har jag haft världens skumaste måndag med mejl från nån engelsk hemsida som påstår att jag vunnit pengar och ett skumt sms från okänd tjej :P haha

  6. Anonymous Anonym 

    Ja, det blir lite tråkigt att bo i Norrland ibland! Funderar på att beställa portmonän, har letat efter en liknande sen jag läste ELLE:s skönhetsbilaga för en halv evigehet sedan!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se