hit counter script



Some Inspo!


Lite puffkjols inspo! Har hittat kjolen jag bara måste ha nu, den är gorgeous! Enjoy detta extremt slarviga kollage, men så blir det när jag är i "holiday-mode" så.. Nu ska jag slå på "Äta-mat-mode" och käka lite kyckling! Trevlig helg.

8 Responses to “Some Inspo!”

  1. Anonymous Anonym 

    Snyggt. Varifrån är kjolen?

  2. Anonymous Anonym 

    Tack :) Kjolen kommre från See by Chloé om jag inte minns fel!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag fullkomligt älskar din blogg.
    Dina kollage är väldigt fina.
    Ja avundas dig som lyckas så bra med dina :)

    Keep up the good work :)

  4. Anonymous Anonym 

    Åh, vad glad jag blir (: Tack för att du gör mig sådär härligt "lördags-glad"

    I will! Kram!

  5. Anonymous Anonym 

    Snyggt! Letade en kjol med vidd idag, men icke, ingen shoppinglycka där!

  6. Anonymous Anonym 

    åh, jag skulle vilja ha på mig dedär men till det ett par svarta strumpbyxor och nån stor kofta så att jag inte skulle frysa!

  7. Anonymous Anonym 

    Jag köpte en edith look-a-like på indiska idag. love it!

  8. Anonymous Anonym 

    RE Lisa: Jag hoppas innerligt att R's syster hittar "min" på stan idag.

    RE Lenie: Jo det är klart, som sagt lite slarvigt kollage. Men jag måste ju underhålla mina läsare smått även under helgen.

    RE Cizzi: Den är sjukt snygg :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se