hit counter script



Nighty Night..


Sitter i min lillebrors supersizade Iron Maiden T-Shirt och känner mig relativt cool. Det är något med råa tryck, känner mig lite häftig. Ah well, vad gör det när jag är ensam framför datan klockan 23.30 på natten. Helt ensam utan en själ att känna mig cool med. Bummer! Nu ska jag bara sitta och spana in H&M efter 24.00 eftersom det ryktas om V&R lansering på hemsidan. Ska inte klicka hem nått, bara kika snällt och vara med om min första sajtöverbelastning. Yepp, för den kommer bli överbelastad - hypen fortsätter. Nighty Night my dearest readers.

kl: 00.00 dog sajten. Oväntat.

3 Responses to “Nighty Night..”

  1. Anonymous Anonym 

    Det gjorde den inte för mig. :)
    Antagligen har jag bara en nedrans tur men på 10 minuter från o.m. 00.00 beställde jag den svarta trenchen och 2 linnen. Och nu sitter jag och kollar runt på resten av plaggen i shopen i lugn och ro. :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag fick tag i sidenblusen. Hurra.

  3. Anonymous Anonym 

    http://www.gratisgodis.se/?r=29529 man får godis helt grattis! :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se