hit counter script



Pluffsigt till mig?


Åh, vilken underbar lösning till ett ihärdigt problem. Har länge spanat på en superfluffig kjol som kommer från H&M. Flera bloggar har skrivigt om den, men tyvärr finns den inte i Skellefteå. Tur som det är bor R's syster i Stockholm och jag ska slå henne en pling och se om hon skulle kunna "köpa ut den åt mig" och ta med sig den när hon besöker Norrland. Vilket är snart! Kjolen är så vacker, ja rent ut av vacker - konst!

Mamma var en pärla och köpte mig ett par svarta ribbstrumpbyxor idag. Har redan ett par grå men man behöver lite olika färger har jag märkt. Jätte sköna och superbilliga, perfekt kombo.

Update:
Har pratat med R's syster, och hon var som vanligt underbart hjälpsam. Hans systrar är hur gulliga som helst. Hon skulle ta en tripp till H&M imorgon (most likely) och om hon hittade den skulle hon köpa den. Lyckan är gjord. Tusen tack V! Här är lite bilderkjolen som jag hittade hos sötaste Rar. Som förövrigt har världens snyggaste page. När ska modet infinna sig hos moi?

8 Responses to “Pluffsigt till mig?”

  1. Anonymous Anonym 

    Ooh, är det den kjolen? Den är såå fin! Det var den jag letade idag, men icke, besviken så det förslår!

  2. Anonymous Anonym 

    It´s gorgeous!

  3. Anonymous Anonym 

    Aldrig! Det är jättefint på "Rar", absolut, men du har världens finaste hårsvall! :)

  4. Anonymous Anonym 

    RE Lisa: Det är det indeed. Hoppas verkligen den finns kvar! Den är ju bara för fin

    RE Emelie: Det ÄR den verkligen!

    RE Bella: Jag kanske har lite väl mycket hår, kommer nog att ångra mig. Det är det som är det stora hindret. Om jag inte trott att jag skulle ångra mig hade jag redan klippt mig.

  5. Anonymous Anonym 

    Kjolen är ju helt underbar. Vill ha den! ;-)

  6. Anonymous Anonym 

    kjolen är verkligen supersöt! :) och du hade verkligen snygg design på bloggen. vet du någonstans där man kan lära sej göra bloggdesigner?

  7. Anonymous Anonym 

    Åh, tack söta du! Men page är jobbigare än man tror och nu är jag... riktigt trött på den. Bara 5 år kvar tills det är utväxt igen ^^ Hoppas du hittar kjolen!

  8. Anonymous Anonym 

    Jag har tagit mod till mig och klippt till nu! :)



    Ny adress med förresten, runningoutofturbo.blogg.se

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se