hit counter script



Fake it!


Istället för att köpa 10-kort på solariet (föredetta syndare) så ska du i vinter investera i en superbra BUS som inte skadar din hud! Min BUS gynnar faktiskt huden, eftersom den innehåller vårdande ämnen. Jag använder ACO's Brun utan sol som fungerar till både ansiktet och kroppen. Jättefin färg och inte så knepig (jag är sämst på applicering) i like it!

Istället för att köpa en äkta päls/pälsmössa tycker jag gott att du kan satsa på en fake-päls/mössa och därmed inte stödja den ohumana pälsindustrin. Jag har en hund, en hund med jätte stor personlighet och hjärta. Att se hundar och andra djur slängas från lastbilar och utsättas för fördjävligt dåliga levnadsomständigheter. Skäms.Asos blandannat har fina alternativ till äkta pälsar, en fauxfur päls (fake-päls)

Besök denna sida, om du har hjärta att gå och köpa en päls efter det så måste jag säga att du är ganska kall. Dock är det min personliga åsikt. Vintage eller inte, så är det någon som fick sätta livet till enbart för att du ska se söt ut! Tänk den dagen en människa med superfin hy ska skinnflås för att nån annan vill se söt ut, i din hud. Som sagt, min personliga åsikt.

3 Responses to “Fake it!”

  1. Anonymous Anonym 

    Du tycker inte att den luktar mycket då? Det är nämligen ett av mina större kriterier för bus.

  2. Anonymous Anonym 

    Nej faktiskt inte, den luktar väldigt milt!

  3. Anonymous Anonym 

    Håller med dig till fullo om päls. Det är så...äckligt! Varför ens bära det? Det är knappast snyggt, bara äckligt och respektlöst mot de söta djuren.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se