hit counter script



Basen i sminkväskan



Det som ingår i min dagliga make hittar du här, ibland också någon ögonskugga. En liquid foundation från MUS, concealer i färgen blue, rouge i färgen sugarpink och en dubbleändad mascara från Loreál. Lägg också märke till den lila sminkväskan i sammet som jag också köpt. Den är dock mycket finare i verkligheten, och rymmer mer än vad man tror. Vad ingår i din bas-make? Gör gärna ett kollage och länka så vi andra får titta.

5 Responses to “Basen i sminkväskan”

  1. Anonymous Anonym 

    åh, såg dendär sminkväskan på H&M idag - skit söt! hoppas den finns kvar när jag får pengar

  2. Anonymous Anonym 

    åh, såg dendär sminkväskan på H&M idag - skit söt!

  3. Anonymous Anonym 

    Gjorde också ett kollage :)! Här kommer det..
    http://shoppingforlife.webblogg.se/141106200216_min_basmakeup.html#comment

    Ha´det!

  4. Anonymous Anonym 

    Aah, det var den där väskan? Trodde det var den som ligger ute på webben nu, fin din med! Undrar, hur fixade du din kalender? Förstod inte riktigt på hemsidan..

  5. Anonymous Anonym 

    RE Lenie: Ja den är mycket snyggare i verkligheten!

    RE Sanna: Ska kika dit nu :) Säkert superfint!

    RE Lisa: Det är den från Hemsidan men den fanns inte på hemsidan i lila så jag lånade en bild på aftonbladet ist. Den är mycket snyggare i verkligheten!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se