hit counter script



November Listan


Sånt jag gillar, och gillar MYCKET den här månaden! Marc by Marc Jacobs guldpäronet som jag bara ska ha. Pradaglasögonen som är så hotta, MUS foundation för den är snäll mot min hy, klänningar med extrem vidd. ACO's BUS, den bästa jag någonsin kladdat in och alltid - Jelly pong pong rouget!

2 Responses to “November Listan”

  1. Anonymous Anonym 

    Guldpäronet och klänning med vidd gillas mycket av mig med! Brun utan sol kräm är lösningen för oss (mig) som har hudtypen som vägrar få färg här i Sverige...

  2. Anonymous Anonym 

    Klänningen är jag också kär i, den är så fin!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se