hit counter script



Nördbrillor är hot!


Det är FEL att önska sig ett synfel, men.. nej, det är FEL! Vill ha ett par Pradaglajjor med fönsterglas. Både Rar och Hotspot har ju ett par, ingen är mer avis än jag. Dessa glasisar är en "Hate it or love it" - sak! I love it! Så, nu till frågan.. Älskar du eller hatar du nördbrillorna? Jag är nyfiken.

6 Responses to “Nördbrillor är hot!”

  1. Anonymous Anonym 

    Loves it! Köpte ett par liknande på rea på Indiska för 30 spänn. Inge Prada men sjukt lika! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Ah, i see.. kanse måste springa och spana på Indiska med andra ord (: Dom är ju bara föör schyssta.

  3. Anonymous Anonym 

    Det är liksom retro. Regält coolt. Önskar att jag passade i ett par... Lycka till med ditt köp (:

  4. Anonymous Anonym 

    Snygga på rätt person absolut, jag vet inte riktigt hur jag skulle se ut men.. haha och nej, önska dig inte ett synfel det är det jobbigaste som finns!!

  5. Anonymous Anonym 

    Coolt på vissa, men jag skulle aldrig köpa ett par. Känns inte som "jag".

  6. Anonymous Anonym 

    Nä, hu!!! Ligger x-antal nördbrillor hemma hos föräldrarna från 70-talet och jag skrattar fortfarande gott när jag ser dem. Tar inte på mig vad som helst bara för att det är 'inne'.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se