hit counter script



Jag och Andy Sachs


Nu har jag sett den, Djävulen bär prada. Är inte ett dugg besviken, den var verkligen underbar. Personligen vet jag inte riktigt varför den fått så usel kritik, såg jag en annan film? Andrea är flummig och klumpig, säger fel saker och hamnar i trubbel. Såg a great deal of myself i henne. Karaktären Miranda Priestly, baserad på Anna Wintour var så hemsk så man knappt kunde få nog av henne. Lägg märke till att ner till små detaljer som kontoret är inrett nästintill identiskt med Annas kontor på Vogue. Meryl Streep och Anne Hathaway skötte sig splendid. Dock kunde jag inte släppa en sak under hela filmen, tänk om Andy Sachs spelats av en ung SJP, skulle den om annat blivigt ännu mer underbar? Se den, NU! Jag kommer hinna se den 2ggr till i veckan med kompisarna. Det är den verkligen värd. Spana in alla pluffsiga klänningar. 4 hjärtan av 5 möjliga

4 Responses to “Jag och Andy Sachs”

  1. Anonymous Anonym 

    Aaa, den är underbar. Har den hemma så den kommer bli tittad på en hel del :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, den ska jag se ikväll :)

  3. Anonymous Anonym 

    håller med, riktigt bra underhållning :)
    men har du läst boken? den är ännu bättre!

  4. Anonymous Anonym 

    woho =) förhoppningsvis ska jag se den idag. kärleken håller på med den. Inte världens bästa bildkvalité dock men I don't care =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se