hit counter script



Oledolyckan?


Efter en rätt så olycksfylld vecka så dundrar lyckan, plötsligt och totalt in i mig likt ett tåg. Jag sitter och plockar i en gammal allt-i-allo burk och lyckas fiska upp ett av mina favorit halsband som försvann under mystiska omständigheter för en halv evighet sedan. På toppen av det har jag fått spendera dagen med både en av mina BFF's och min älskling. Favoritmaten stod serverad efter att jag kom hem från pojkvännen (som förövrigt passat upp mig hela morgonen) Och i veckan kommer åsahjärtaniklas halsbandet jag suktat efter.

oledolyckan är long gone, kvar är lyckan.

2 Responses to “Oledolyckan?”

  1. Anonymous Anonym 

    Näe, är det sant? Sånt där är så himla kul.

  2. Anonymous Anonym 

    HÄRLIGT!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se