hit counter script



Snällpiller till bloggvärlden


Jag måste säga att min blogg blivigt relativt förskonad från bloggmobbningen och det tackar jag innerligt för. Alla söta kommentarer väger ju givetvis upp de mindre söta tjugo gånger om! Tyvärr har man spanat runt på bloggar och hittat hjärtlösa kommentarer. Omoget och onödigt, så jag tänkte dela ut lite snällpiller till alla bloggläsare som bär på frustration.

Man hittar en Anonym kommentar med rent av hemskt innehåll i var och varannan blogg. Sen finns det såklart lite "lättare" mobbning där någon kanske påpekar att man är glansig i hyn. Men jag måste bara fråga, blir personen i fråga mindre glansig för att du skriver det? Och skulle du gå fram till en tjej på stan och säga "Ursäkta men du är glansig i ansiktet".

Peppar peppar ta i trä, jag tackar för alla snällisar som kikar in i min blogg. Men om du är en såndär som skriver onödiga saker ibland, kan du inte bara ta en funderare på om det är värt att vara en anledning för någon att må dåligt?

4 Responses to “Snällpiller till bloggvärlden”

  1. Anonymous Anonym 

    ja, det är inte kul att få sånna kommentarer. men som tur är kommer de inte så ofta hos mig. Så onödigt. Hoppas dina snällpiller hjälper. hihi

  2. Anonymous Anonym 

    Håller med fullstängdigt. Det är¨så fruktansvärt onödigt. För det mesta kan man tro att de inte har något bättre för sig eller är avundsjuka av något slag! Jag har inte heller fått några "mobbing-kommentarer" men har också sätt massor. Sjukt tråkigt. Skärpning!

  3. Anonymous Anonym 

    Ja, det är verkligen fruktansvärt vad folk har lätt för att häva ur sig en massa skit bara för att det råkar vara över internet. Jag har bloggat om det flera gånger förut, och även om hur det sker utanför bloggvärlden, bland annat i och med antmobbningsorganisationen Friends gjorde en satsning med sloganen "med ny teknik förljer mobbarna med hem"

    Om nätmobbning
    Om elaka bloggkommentarer

  4. Anonymous Anonym 

    Håller med till 100%! Så onödigt.
    Kram.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se