hit counter script



Buddy birthday soon?


Om en nära vän fyller år vill man självklart ge bort en piffig present. Om man är ett stort tjejgäng som ska fira kan man ju köpa hela det här lilla paketet med Aco's BUS 89kr, Jelly pong pong lipgloss 149kr, Too faced lipgloss 99kr, Essielack 110kr, Eyeko fatbalm 130kr och Glamourflage Luscious Lucy Face Cream. Den saftiga summan undviks om du kanske väljer två av de supersöta produkterna. Garanterar ett leende och en bamsekram. Kika in här och här

9 Responses to “Buddy birthday soon?”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh en sådan fin bakgrund du fixat till! Supersöt. Bra att olyckan har vänt!
    Kram!

  2. Anonymous Anonym 

    ÄLSKAR KOLLAGET. Vad du är duktig :)

  3. Anonymous Anonym 

    Superfint kollage! Jag skulle bli mer än glad om jag fick allt det där!

  4. Anonymous Anonym 

    Jättefin blogg! :)

  5. Anonymous Anonym 

    Vilken underbar present det vore =)

  6. Anonymous Anonym 

    Tpsen kom precis i rätt tid, eftersom att en av mina vänner fyller år nästa vecka. Äntligen har jag fått lite inspiration, tack! :)

  7. Anonymous Anonym 

    Sött med massa rosa skönhetsprylar! :) Trevligt med tips som detta. Passar alltid bra såhär på hösten då alla vänner fyller år! (i alla fall i min närhet)

  8. Anonymous Anonym 

    Tackar och bockar, kul man kan hjälpa till. Brukar alltid få lite "sista minuten ångest" och sen helt plötsligt, så kommer man på massa mysiga presenter.

  9. Anonymous Anonym 

    Gillar din blogg jättemycket. Tack för presenttipsen! Det behövdes verkligen då jag har en väninna som fyller år snart. Kika in hos mig!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se