hit counter script



Fashion Battle


Vardags Jess VS Vardags Lindsay, vem gör det bäst?

21 Responses to “Fashion Battle”

  1. Anonymous Anonym 

    Miss Lohan var riktigt snyggt klädd i min mening!

  2. Anonymous Anonym 

    just på dessa bilder va lindsay snyggast, men det beror på! ibland lyckas även jess :)

  3. Anonymous Anonym 

    Lindsay är mer min smak men Jessicas klänning var fab.. svårt! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Jag tycker Lindsay har en mer "chic" look.

    Du har blivit utmanad:
    http://obsessed-bliss.blogspot.com/2006/10/utmaning_22.html

  5. Anonymous Anonym 

    Säger lätt Ms Lohan, det ser så bekvämt påslängt och ursnyggt ut, samtidigt!

  6. Anonymous Anonym 

    Lindsay! Jess ser lite övermatchad ut...

  7. Anonymous Anonym 

    Vet inte varför men jag älskar Jessicas klädsel på den bilden! Fint och höstigt!

  8. Anonymous Anonym 

    Lindsay!

  9. Anonymous Anonym 

    Lindsay, Jess outfit var ett snäpp fel.

  10. Anonymous Anonym 

    Jess.

  11. Anonymous Anonym 

    Lindsay!!!

  12. Anonymous Anonym 

    Jessica, helt klart!

  13. Anonymous Anonym 

    Lindsay såklart =)

  14. Anonymous Anonym 

    lindsay

  15. Anonymous Anonym 

    La Lohan, helt klart ;)

  16. Anonymous Anonym 

    fröken lohan! lätt

  17. Anonymous Anonym 

    Lindsay absolut.

  18. Anonymous Anonym 

    jag älskar stövlarna jessica har på bilden, så får bli jessica.. trots att jag oftast inte gillar hennes stil och tycker lindsay överlag klär sej mycket bättre ;)

  19. Anonymous Anonym 

    Lindsay!

  20. Anonymous Anonym 

    LOHAN, lätt!

  21. Anonymous Anonym 

    JESS!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se