hit counter script



Waynes är min melodi


True, true! Träffade några av mina kanske närmsta killkompisar (+ en kompis flickvän) ikväll. Det blev en fika på Waynes. Ärligt talat skulle jag kunna bo på waynes, bara slappa med en mellan lattévanilla i handen. Hade hur trevligt som helst, som vanligt, men tyvärr har det blivigt såå långt mellan gångerna vi ses eftersom jag bytt skola. Supertråkigt.

Kom på mig själv med att ha försummat min älskade korta skinnjacka. Kanske bangade jag ur så mycket såhär på sista tiden eftersom den är väldigt kort. Fick så himla konstiga blickar när jag hade den på mig. Nu ångrar jag mig skitmycket eftersom det nu är för kallt för att använda den. Varför brydde jag mig om blickarna? Jag älskar den ju så mycket. Den är ju faktiskt fin!

3 Responses to “Waynes är min melodi”

  1. Anonymous Anonym 

    Lattévanilla, min räddare i nöden!

  2. Anonymous Anonym 

    Jag skulle iaf vara måttligt lycklig om jag hade en sån snygg skinnjacka!
    :)

  3. Anonymous Anonym 

    jackan va ju skit fin!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se