hit counter script



Vinterland


Det känns ytterst konstigt att komma från höst till nästan vinter. Det är 13mil mellan min studieort och mitt föräldrahem, och här är det vinter. Måste säga att det är mysigt att kika ut och se vitt istället för regnrusk och lövmos. Ikväll ska jag nog ta tag i mitt hår och fäga om det, det var ett tag sedan nu. Ska ta pojkvännen till hjälp (Yikes!) då mamma sagt upp sig.

Måste fråga er läsare om ni har något ni vill jag ska ta upp här i bloggen?
Bara att skriva.

4 Responses to “Vinterland”

  1. Anonymous Anonym 

    Ojoj, i Malmö är det kallt och mysigt höst väder. Var bor du föresten?

  2. Anonymous Anonym 

    Oj herrejisses, snö redan?! Blir spännande att komma hem å se hehe. Hoppas allt är braa!

  3. Anonymous Anonym 

    Något som du gärna får ta upp är concealers som verkligen täcker de där tråkiga mörka ringarna under ögonen som lätt smyger sig fram så här på hösten. :) Eller vintern om man pratar om där du bor ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Skulle hemskt gärna vilja se din lägenhet!
    Och ett ytterligare plus skulle det bli om du visade dagens outfit lite oftare :) superbra blogg!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se