hit counter script



Jag är en isbjörn


Hittade min vinterjacka idag. En knälång parkas från Everest med lurvhuva. Tyvärr passar det sig inte riktigt med enbart ullkappor i Norrland när det kan bli uppemot -30c (läs det en gång till och riktigt känn hur nålsticken på lår och ländrygg tar fart). Med andra ord Brr! Blev inte så fasligt dyrt som jag trodde det skulle bli, jag menar, en parkas för 6000kr är väl en lite VÄL saftig summa. Min blev aningens billigare. Jag är supernöjd, och jag kommer inte behöva frysa häcken av mig som alla andra vintrar, med midjekorta katastrofer och köldskador på kropp och själ. Känner mig som en isbjörn men jag är iaf en varm isbjörn. Den är urläcker.

2 Responses to “Jag är en isbjörn”

  1. Anonymous Anonym 

    Vi vill gärna se bild, bara så att du vet ;)

  2. Anonymous Anonym 

    Imorgon blir det dagens outfit och då ska den nog finnas med (:

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se