hit counter script



En dam i basker


Min stickade basker är kanske ett av mina bästa höst/vinter köp. Den är lite pösig och står inte ut sådär parabolaktigt som vissa kan göra. Gillar den big time! Ikväll kommer mammsen, som förövrigt alltid haft basker, så hon är glad att hon är inne nu.. haha! Ha en trevlig dag, det ska jag och min basker ha!

9 Responses to “En dam i basker”

  1. Anonymous Anonym 

    Söt! vart kommer den ifrån? :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, vad söt du är.

  3. Anonymous Anonym 

    Supersött! Funderar på att införskaffa mig en basker med rosett (från topshop, syns på min blogg) men jag har typ alltid uppsatt hår, och då är det inte lika fint längre... ser snarare dumt ut. Eller vad tycker du? Funkar det att ha din med uppsatt hår?

  4. Anonymous Anonym 

    Den är ju rent sakt underbar!! Får man fråga var du har hittat den :)?

    P.S. Har bestämt att lösenordsskydda min blogg. Lösenord kan fås via mail mint.lina@yahoo.com :).

  5. Anonymous Anonym 

    RE Carro: Den är från Åhlens 99kr!

    RE Kerstin: Så gullig du är (:

    RE Stila: Jag tycker inte alls det ser dumt ut att ha uppsatt hår och basker. Sätt bara toffsen längre ner än vanligt för att undvika den lilla bulan bak på huvudet. Dra fram en slinga eller två och du är good to go!

  6. Anonymous Anonym 

    Supersött!

  7. Anonymous Anonym 

    Åh vilken söt basker!

  8. Anonymous Anonym 

    skit fin :) måste bara säga att du är otroligt söt också!

  9. Anonymous Anonym 

    jätte fin :) måste bara säga att du är otroligt söt!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se