hit counter script



Intensiv Shopping


Jag är ganska duktig på att snabbshoppa. Inhandlade den underbart sköna och kända oversize tröjan ifrån lindex, (olagligt skön och snygg) ett guldarmband från H&M, ett mörklila mavala lack som bara sitter såå snyggt på mina fingrar just nu, och till sist en handbag size hairspray. Kommer nog att komma upp på bild eftersom jag planerat att ha på mig det under helgens bravader!

8 Responses to “Intensiv Shopping”

  1. Anonymous Anonym 

    Heeej! Nu har jag snart fått igång internet här nere :) allting är superbra och än så länge har jag absolut ingen hemlängtan! Hoppas allt är bra med dig, kul att du fått shoppa!:)

  2. Anonymous Anonym 

    Åhå, du är igång igen! YIHU! Jo det är super med mig! Lite shopping behövdes, ska ju på hålligång i Lse vettu! Kul att allt går bra, ungen är ett non problemo eller? :)

  3. Anonymous Anonym 

    Nej ungen är världens sötaste! Dom har lite pli på ungarna här kan jag lova!! :) Känns skönt att ha internet iaf, lite kontakt med omvärlden + härlig bloggläsning! Sköt om dig!

  4. Anonymous Anonym 

    Måste bara fråga vad Mavala nagellacket heter :)?

  5. Anonymous Anonym 

    Nagellacket heter Mavala 30 Mexico

  6. Anonymous Anonym 

    Är också rätt grym på snabbshopping. Jag gör lätt av med hela lönen på en timme. Lite jobbigt..

  7. Anonymous Anonym 

    Kan man få se någon bild på tröjan från Lindex? lr kan du kanske beskriva den?

  8. Anonymous Anonym 

    Tryck på där det står "kända" i inlägget, det är en länk serru!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se