hit counter script



Höst make-up á Chloé


Många andra bloggerskor har också fokuserat på Chloé's fantastiskt cleana make. Jag tycker också den är rusktigt snygg, så här kommer en liten "Get-it" guide. Jag kommer köra på det här i höst! Måste börja öva på att kunna göra det så fräscht och naturligt som möjligt, det är en konst!

7 Responses to “Höst make-up á Chloé”

  1. Anonymous Anonym 

    vad är blotting paper? :)

  2. Anonymous Anonym 

    Ett papper som suger upp all glans du har i ansiktet. I pannan brukar det vara mest användning för det.

  3. Anonymous Anonym 

    Hej.

    Vilken font använder du för att få sån där text? antar att du använder photoshop?




    http://cizzi.webblogg.se/

  4. Anonymous Anonym 

    Åh, vart gör du dina söta kollage?

  5. Anonymous Anonym 

    Jag använder mig av en font som heter Angelina i just detta kollage, Och programmet jag arbetar i heter Photoshop 9.0

  6. Anonymous Anonym 

    åhh så fina collage du gör! Har alltid undrat hur man gör, finns det funktioner i photoshop som t.ex. gör att bilderna är uppnålade/upptejpade mm???

  7. Anonymous Anonym 

    du är duktig!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se