hit counter script



Dagens Dröm


En blus från Chloé instoppat i ett par svarta sass&bide jeans. Toppat med en mulberry Pheobe på axeln. Till det ett par snygga boots med vintage känsla och ett halsband från Lee Angel. Är helt inne i vintage nu.

7 Responses to “Dagens Dröm”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag måste bara få fråga en sak: Vart gör du dina snygga collage? Vart kan man ladda ned programmet? Kostar det?

  2. Anonymous Anonym 

    Jag gör mina i photoshop. Det har jag laddat ner gratis!

  3. Anonymous Anonym 

    Vart har du laddat ner det? Direktlänk, tack ; )

  4. Anonymous Anonym 

    oDC! Det finns tyvärr ingen direktlänk till det, om du vet vad det är.

  5. Anonymous Anonym 

    nope, men kan man hitta det på någon hemsida, söka på google eller vad? : P

  6. Anonymous Anonym 

    oDC är ett program som man söker filmer, spel, program och musik i. Man tankar hem från det. Det är tyvärr min pojkvän som hjälpt mig.

  7. Anonymous Anonym 

    Haha, okej : D Tack för hjälpen!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se