hit counter script



Vintage my way please!


Jag som hittat de perfekta 'jag' vintage stövlarna på tradera (budar på dem nu) Och de är bara för underbara. Jag ska ha dom till varje pris, om så hela lönen ska gå åt! (mja) Men här ska det kämpas anyways, dom är så gorgeous! Skulle passa så bra till alla höstklänningar, min vintage skinnjacka och till mina nya sass&bide jeans. GE MIG! Mina chanel örhängen landar nog i brevlådan vilken dag som helst nu, och i can't wait! Jag fullkomligt älskar dom. Kommer använda dom flitigt, i promise.

Uppd: Hejdå Fab stövlar. Priset började stiga mot 500kr strecket och det är lite väl mycket för ett par secondhand stövlar tycker jag! Så mycket kostar ju ett par nya. Hejdå mina stövlar.

3 Responses to “Vintage my way please!”

  1. Anonymous Anonym 

    kan du inte sätta in en bild på dem?

  2. Anonymous Anonym 

    Åh spännande :) (Jag förstår om du inte ville visa bild på dem, då blir det ju svårare för dig att vinna auktionen)..;)

  3. Anonymous Anonym 

    Haha precis! :) Bilder kommer självklart ut om jag vinner godingarna!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se