hit counter script



Mina chanels


Här är dom, mina nya Chanel örhängen. Dom gnistrar supersnyggt.
Budade hem dem från tradera, så kolla efter liknande där! I love them!

9 Responses to “Mina chanels”

  1. Anonymous Anonym 

    Vackert och sött som socker!

  2. Anonymous Anonym 

    Som Carrie Bradshaw skulle ha sagt: I love, i love, i luuuuv them!

  3. Anonymous Anonym 

    Ooh såna har ja letat efter i typ 100 år! Och inte hittat. Dina var supernsygga! Grattis.

  4. Anonymous Anonym 

    ååh vad snygga! vart köpte du dem, och vad fick du ge för dem?

  5. Anonymous Anonym 

    Riktigt snyggt :)

  6. Anonymous Anonym 

    sånna har jag med :D

  7. Anonymous Anonym 

    *avis*

  8. Anonymous Anonym 

    Jag har också sånna, de är awesome!

  9. Anonymous Anonym 

    Jag har också sånna =) Köpte mina på tradera. Perfekta att ha när man vill ha något som glittrar =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se