hit counter script



Bayswater VS Bayswater


Ta ställning! Mörk eller ljus? Motivera gärna.

12 Responses to “Bayswater VS Bayswater”

  1. Anonymous Anonym 

    Mörk!! Den ljusa färgen är så otroligt ful!!

  2. Anonymous Anonym 

    Jag valde i allafall den mörkbruna. Har aldrig ångrat mig, men jag tycker den ljusa är minst lika fin!
    Den mörka är mer ovanlig och dessutom är det tåligare att ha en mörkväska, blir inte fläckar lika lätt.

  3. Anonymous Anonym 

    Den bruna.. Lite ovanligare och snygg till vardags.

  4. Anonymous Anonym 

    Den mörka

  5. Anonymous Anonym 

    Den ljusa!

  6. Anonymous Anonym 

    Den mörka , men annars tkr jag nog en svart är snyggast .

  7. Anonymous Anonym 

    den i färgen oak, den är en klassiker

  8. Anonymous Anonym 

    jag tackar absolut inte nej till någon av dom, men föredrar den mörka av dom. allra helst vill jag ha en svart :)

  9. Anonymous Anonym 

    Spontant skulle jag säga den mörka. Den känns lite mer stilren. Men den ljusa är en färg som kommer att åldras väldigt snyggt. Så båda är snygga på sitt sätt... Svårt val. Men jag hade nog valt den ljusa till sist iaf. Just för att den blir snyggare med åren.

  10. Anonymous Anonym 

    Den mörka. Håller med Cicci, den känns mer stilren. Och den är enklare att använda hela året runt, skulle tycka den ljusa var svår på vintern..

  11. Anonymous Anonym 

    Jag var inne på den mörka först men köpte den i "oak" i stället för den kändes lättare att matcha min garderob. I vilket fall är dom hur snygga båda två, så det kan inte bli fel : )

  12. Anonymous Anonym 

    Den mörka garanterat! Någon som vet hur mycket man får betala för en? Känns som att jag skulle behöva en!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se