hit counter script



Lista!


Så tarvligt snodd från fröken Engla! Lite modifierad dock.

6 saker jag inte går hemifrån utan
♥ Mobil
♥ DuWop buttercup
♥ Börs
♥ Necessär
♥ Kris rouge (jelly pong pong)
♥ catch vanilla/coffee
1 sak jag önskar mig just nu
♥ Att min kille kommer hem från utlandet
2 kändisgarderober jag vill ha
Nicole Richie
♥ Mary-kate & Ashley Olsen

10 Responses to “Lista!”

  1. Anonymous Anonym 

    Ah. Min lista är stympad =) haha

    http://cizzi.webblogg.se/

  2. Anonymous Anonym 

    Haha förlåååååt :D

  3. Anonymous Anonym 

    Jag snor listan. : )

  4. Anonymous Anonym 

    Skulle också vilja ha Duwops Buttercup!

  5. Anonymous Anonym 

    Söt lista :) Ååh, jag cravar också ett DuWop!

  6. Anonymous Anonym 

    liten rolig lista...

  7. Anonymous Anonym 

    är det du på den bilden? toppenbra blogg förövrigt, fortsätt så!

  8. Anonymous Anonym 

    haha. det är ju bara kul att folk änvänder min lista =)

  9. Anonymous Anonym 

    Det är jag på bilden ja!

  10. Anonymous Anonym 

    gillar verkligen den bilden! vad använder du för program för att fixa den så att resten blir svart/vitt liksom? ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se