hit counter script



Dagens dröm!


Lite varmare, lite slappare, lite svalare kläder. Exemplariskt för en sommarkväll. Brunbränd och smällfet efter en stor tallrik med grillat. Åh, sommar - säg mig, vart är du min sköna?

1. Svinsnygg skjortklänning från Luella. Rätt längd, färg och material. Är lite ine i det här me dskjortklänningar. Det är så chill och vardagssnyggt - så why not? Jag gillare helt enkelt. Mer skjortklänningar till folket, eller iaf till mig.

2. Påsväska från Stella McCartney. Snygg och enkel. Går bra ihop med vad man brukar ha på sig på dagarna på sommaren. Det vill säga, inte så mycket och inte så krångliga saker. en slapp klänning och ett par flipflops typ. Rymmer säkert svinmycket också.

3. Wayfarers ofcourse. Här snackar vi coolfula brillor. Dom är så fula att dom blir snygga. Minus blir plus av nån anledning. Men orkar jag punga ut fullpris för dessa ögonbeskyddare? Nja, litar inte riktigt på att det är en investering inför framtiden.

4. Tygskorna som ligger mig varmt om hjärtat. Mina Daniel Hechter ligger och tumlar runt i tvättmaskinen nu. Vitt är snyggt, men färgen de sugit åt sig före maskintvätten var en skitig nyans av brunt - ja, de var helt enkelt skitiga. Nice? Not so much.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se