hit counter script



Oscar de la Renta: Hair!


Imorgonkväll är det Glamourparty hemma hos mig. Känns kul med ett tema, och jag gissar på att alla kommer vara superglammiga. Jag älskar Oscar de la Rentas vårvisning, men mest av allt älskar jag nog faktiskt håruppsättningen modellerna hade. Slarvigt men glammigt. Jag ska satsa på något liknande imorgonkväll. Här är iaf ett par tips om du vill prova på.
Förberedelser: Efter duschen kramar du in en bra volymprodukt i håret, och blås det upp och ned. Använd en rundad borste för att böja topparna.
Tuppering: Nu till tupperingen. Ta en tät kam och tupperna hårrötterna. Tuppera enbart undersidan håret så slingorna som kommer ligga ovanpå uppsättningen är glansiga och heolt tovfria. När du tupperat underhåret rejält sprayar du på en volymprodukt på tupperingen. Så att den håller hela kvällen. Ta gärna med både kam och spray i väskan när du går ut ifall din frisyr behöver touch-ups under kvällen.
Finish: Spraya håret med en extra strong hårspray. Den här frisyren behöver enorm stadga för att kunna stå så att säga. Snåla inte. Om du känner att håret är för matt kan du spraya lite glansspray på det. Dra lös några korta slingor hår. Voilá! You are now a Oscar de la Renta model!
Blir nog en Oscar de la Renta frilla imorgon med andra ord!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se