hit counter script



Temaparty: Glamour!


Yes! Vi blir ett gäng brudar som ska ha ett litet temaparty på Lördag med middag och diverse roliga lekar. Temat är Glitter och Glamour. Passade ju perfekt att jag hittade den här metallicskimmrande godbiten med ballongfåll idag då. Kommer att bli så himla kul att se alla i full schlagermundering på Lördagsaftonen. Inga hämningar utan 100% Fab-ul-ous! Love you all

Det här blir första helgen jag stannar i stan på hur länge som helst. Åker i regel hem varenda fredag för att hänga med Mammsegos, pappsibus och pojkvännen. Den här helgen blir det andra bullar! Länge sen man gjorde nått sånt här - så det är grymt efterlängtat och jag tror att alla brudar är rätt peppade. Jag vet då att jag är det.. Tips på glammiga låtar att spela under aftonen? Någon glittrig schlager perhaps? Gör din röst hörd isåfall..

2 Responses to “Temaparty: Glamour!”

  1. Anonymous Anonym 

    åhh, så snyggt! var har du hittat den? kram

  2. Blogger Madelen 

    Den kommer från Gina Tricot faktiskt. Blev lite förvånad när jag hittade den där :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se