hit counter script



6 underligheter om mig!


Jag har blivit utmanad av Dixie. Här gäller det att lista 6 st underligheter och egendomliga saker om sig själv.

1. Jag kan, likt min mor utan problem stiga upp mitt i natten för en nattmacka eller 3, eller 4. Det är ett påbrå från min kära Morfar skulle jag tippa. Nöden har ingen lag - hunger är nöd!

2. Väcker du mig när jag absolut inte känner för att bli väckt jag du riskera att jag säger upp vänskapen, släktskapet eller inte längre är kär i dig. I 4 - 5 min innan jag ångrar mig. Har mina dåliga mornar helt enkelt. Förlåt älskade R, men som du sa, jag har blivigt bättre. Faktiskt.

3. Jag är lika bra på att hålla snyggt runt mig som en kille, hrm. Det var värre förr, men jag har forfarande lite "äsch det kan ligga där en liten stund till" tendenser. När jag fick egen lägenhet blev det med ens lättare att städa. För att man verkligen måste.

4. Jag har dragit på mig en hemsk liten arbetsskada (?) Varenda gång nån nämner namnet på en kändis måste jag helt upp och ner rabbla upp allt jag, läst, kan och tycker personligen. Åh gud. Får jag kalla det arbetskada? - om jag kallar bloggen arbete? Jag försöker sluta. Det kommer som wordvomit!

5. Jag har ALDRIG fel, och har aldrig haft fel heller. Det här tar emot att erkänna. Särskilt när jag vet att jag kommer få det kastat i ansiktet. Fy. Here it goes. om jag verkligen tror på något, ibland helhjärtat och ibland halvhjärtat. Så är det så. Kom med argumentationer och bevis. Jag är en tjuskalle utan dess like. En blind, döv, tjurskalle.

6. Om jag hittar nått jag tycker är gott på en restaurang beställer jag det varje gång. Jag är helt enkelt för jävla matsnål att beställa nått som jag inte kommer äta upp. Tänk vilket skräckscenario? Gå ut och äta och få en tallrik med äckel framför sig, när alla andra äter nått supergott. Som sagt, matsnål.

Skickar vidare utmaningen till Sanna i stora staden!

2 Responses to “6 underligheter om mig!”

  1. Anonymous Anonym 

    Hahha.. shit detta var en knivig en! :D

  2. Anonymous Anonym 

    Haha vilken rolig lista med egenheter :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se