hit counter script



Datasnille sökes!


Det är såhär att Kissandtell ska bli Kissntell.se. Jag har rådgjort med alla mina hacker kompisar och ingen tycks riktigt haja det där med Wordpress. Inte jag heller för den delen. Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ därute som gjort hela wordpress till .se eller .com adress proceduren. I need help.. Om någon mot all förmodan kan det där som rinnande vatten och har lust att hjälpa en vilsen själ. Mejla då till pixiebacteria@hotmail.com! Tack på förhand.

4 Responses to “Datasnille sökes!”

  1. Anonymous Anonym 

    Like your blogg.

  2. Anonymous Anonym 

    Snacka med Vensan ;p

  3. Anonymous Anonym 

    jag har mailat dig!

  4. Anonymous Anonym 

    Hejsan! (: Jag undrar om du skulle vilja göra en (min) layout (till blogg.se)? Mejla gärna mig på moamoamoa_@hotmail.com isåfall (alt. adda mig på msn om du har det).

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se