hit counter script



Blod, svett och tårar..


Är hur inaktiv som helst - Jag vet! Anledning? Jag ska fixa nya sajten vilket inte är något jag gör med en klackspark. Jag suger så därför tar det tid. Jag hatar att inte kunna något. Måste lära mig NU! Hoppas ni förstår.. Skicka gärna ett peppande mejl om vad ni vill läsa i "nya" bloggen! Mejl: pixiebacteria@hotmail.com - Btw: Tack för hjälpen supersnälla Erik & Nina.. Och min kompis som också heter Erik som måste stå ut med alla mina frågor!

1 Responses to “Blod, svett och tårar..”

  1. Anonymous Anonym 

    Varsågod! Jag förstår hur det kan vara när man inte förstår så mycket och behöver massa hjälp. Jag har själv fått massor med datahjälp av kunniga killkompisar och så erik såklart. Man blir ju jätteglad när man får hjälp! :D
    det e bara att fråga om det e något mer ;D Det känns bra att kunna hjälpa till (även om det är erik som hjälper nu, men det känns bra att kunna bidra till att någon får hjälp) hehe
    Ser framemot att se din nya sida när den är färdig! Kram!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se