hit counter script



My Spring Favourites


Min nya blogg krånglar enormt mycket. Kollagen blir äckligt pixliga och jag funderar på att flytta min blogspot adress till nya adressen. Fast med nya Layouten givetvis. Något att fundera över. Jag vill ju ha fina kollage ju!

Skinnjackan: Enormt snyggt till våren, och sommarkvällarna. Det är väldigt mini-rockigt med skinnjacka. Inte heavy metall men baby metall kanske? Jag gillar det. Det gör även Ashley Olsen som visar hur man matchar en skinnjacka snyggt.

Coola tryck: Åh så mycket citat jag kan tänka mig trycka på en slapp t-shirt eller ett lite större linne. "Nobody puts baby in a corner" eller kanske "I wish i was the third olsen!" haha.. Det är häftigt och unikt om du bestämmer dig att trycka en egen tröja.

Mulberry Piccadilly: En stor väska är ett måste för mig. Ja det ska vara ett litet hus på axeln ungefär. Jag ska rymma allt i min väska! Supersize är det enda för mig. Min väska är sönderälskad och jag behöver en ny. Mulberry Bays eller Piccadilly känns (tyvärr) lite mer klassisk än den ursnygga Edithen.

Wayfarers: Attitydbågarna 2006! Har vilat troget på kändisnäsor under hela våren. Måste skaffa mig ett par. Men det blir nog budgetbågar för mig. Hört rykten om att både Glitter och H&M har budgetvarianter på årests trendsolisar.

Tygskorna: Vilken enorm lättnad för mina klackvana fötter att få trippa omkring i ett par platta och behagliga skor. Väldigt skönt och ledigt, men ändå snyggt. Mina vita från Daniel Hechter är stora favoriter. Kommer passa fint hela våren och i sommar.

1 Responses to “My Spring Favourites”

  1. Blogger Tillvaron 

    Kan inte annat än hålla med dig. Klockren outfit. Så här vill jag definitivt glida runt en solig vårdag.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se