hit counter script



Pick a spring outfit!


Våren kommer snart, på vissa ställen i Sverige kanske den redan kommit? Det dröjer nog ett par veckor för oss Norrländskor innan vi struttar runt i shorts och kjolar.

Nicole Richie
springer ifrån Paparazzifotograferna i ett par slimmade stuprörsjeans och en söt vårig topp. På armen hänger det en metallicväska och på näsan sitter ett par vita supersizade solisar. Som vanligt. tycker det ser riktigt vårigt och fräscht ut!

Mischa Barton tar en sväng på stan i ett par svarta stuprör som sitter så pass tighta att de lätt kan misstas för tights. Till det har hon en slapp enkel bas t-shirt, en mössa, ett långt silversmycke och en svart läderväska. Sandalerna som man inte riktigt ser på bilden är riktigt coola!

Ashley Olsen är vardagsslapp i ett par slitna jeansshorts, nitbälte, svart oversize t-shirt, pilotbrillor, superstor väska, starbucksmuggar och hennes nya signum - turbanen. Riktigt coolt ihopsatt. Annorlunda men häftigt på något sätt.
Pick One!

11 Responses to “Pick a spring outfit!”

  1. Anonymous Anonym 

    Uwh, seriöst, ingen av ovanstående outfits.
    Diggar Ashleys shorts men annars, uwh!

  2. Blogger Maria - FashionFame 

    hmm jag tror mishas överdel och ashleys underdel haha :D

  3. Anonymous Anonym 

    Oh, Nicoles outfit är riktigt söt!

  4. Anonymous Anonym 

    åhh,jag älskade alla 3. det är sjukt att mischa (framförallt) får en så enkel outfit att bli såååå snygg..

  5. Anonymous Anonym 

    jag väljer alla tre! :D

  6. Anonymous Anonym 

    Jag valde mellan Mischas och Ashley's outfit och det får bli Ashleys. Varför appsar Ashley så bra i allt??

  7. Anonymous Anonym 

    Föredrar Ashley :)

  8. Anonymous Anonym 

    Ashleys var ju helt klart snyggast (hon lyckas ju alltid!!!) men personligen hade jag fegat ut och kört Nicoles vilken var lite mer diskret.

  9. Anonymous Anonym 

    Jag gillar Mischas outfit, enkel och snygg.. :)

  10. Anonymous Anonym 

    Jag tar Nicoles outfit definitivt. Jätte snygg. väldigt vårigt, kolla in min sida om du vill veta mer om Nicole! Nyheter om henne nästan varje dag.
    XoXo

  11. Anonymous Anonym 

    oj, det där blir grymt svårt. tror att jag skippar nic's tiny väska iallfall. det blir nog en blnding av alla tre snyggingarna. gillar stuprör med slappa t-shirts. och misha's väka, damn den är så underbar!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se