hit counter script



Krångel!


Gud så less jag är koder och html och allt vad det heter! Nu vill jag bara dumpa wordpress och gå tillbaka till blogspot - fast med ny adress! Jag vill ha klara och fina kollage. Dagens i-landsproblem? Anyhu. Imorgon blir det chillardag med en glass eller två om vädret tillåter. Från och med imorgon är det ingen skola på 2v för min del. Råjävlagött. Så, jag menar alltså att jag kan ägna rätt mycket tid till att fixa det här krånglet (hitta nån som kan fixa det åt mig) med hemsidan etc.

2 Responses to “Krångel!”

  1. Anonymous Anonym 

    Ett tips är att göra kollagen i den rätta storleken från början, då blir de inte på pixliga..
    :)

  2. Anonymous Anonym 

    håller med wordpress kräver alldeles för mycken html kunskap tycker jag!!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se